keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Villasukkia


 Kun loppuvuodesta havahduin sellaiseen asiaan, että omaistan useat villasukat. Käytän paljon villasukkia, on kirjoneuletta, polvisukkaa, kissasukkaa, raitasukkaa, mustaasukkaa, yms. Mutta yhdet sukat ovat puuttuneet, ne itse tehdyt. Joo osaan tehdä villasukat, joo oon niitä tehnyt viimevuonnakin muutamat ja sitä ennen.  Joulun pyhinä aloin tekeen itselle 2,5 puikoilla polvisukkia, lankana Lang Jawoll ja Alice raitalanka. Kaksi kerrosta yksiväristä punaista ja kaksi kerrosta raitalankaa. Molempia sukkia tein samaan aikaan, tykkään saada molemmat samaan aikaan valmiiksi. Olen näihin todella tykästynyt, ovat jalassa melkein joka päivä.










Kun nämä olin saanut puikoilta pois ja käyttöön törmäsin Facebookissa Siskojen sivuilla ihaniin sukkiin http://www.siskot.info/siskorusettisukat/ Katsoin mitä lankaa löytyy, ohjeessa oli Novita Nalle tai teetee Pallas, mutta tein suka Lykke-langasta, nämä sukat tulivat vaudilla valmiiksi. Oli isommat puikot ja lyhyempi varsi. Vaikka hieman hidasti ensimmäinen kirjoneule, pieniä virheitä harmaissa kohdissa on. "Mut hullu ei huomaa ja viisas ei virka" olen tyytyväinen, minulla on kahdet itse tehdyt villasukat. Maltanko vain pitää valkoisia sukkia??

2 kommenttia:

  1. Kivat sukat molemmat, omalla tavallaan. Olen sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
  2. 7a replica bags meaning replica hermes handbags t3q72i7v15 best replica bags online 2018 straight from the source x9s06k8e50 high quality replica bags replica bags vancouver replica bags canada navigate to these guys x2u83t0h79 replica bags from korea

    VastaaPoista